lørdag den 19. marts 2011

Stof, stof, stof!

Jeg er, som mange andre, på stoffer. Ikke de hårde, heldigvis, men de bløde (altså myke, på norsk :)).
Jeg elsker stof, og for tiden bruger jeg faktisk mer tid på at kigge, klippe, planlegge og drømme om hvad jeg skal lave når jeg får bedre tid

Og en rigtig god ting er å kunne bytte stof med andre- fantastisk! Jeg elsker å få en lille bunke "nytt" stof i postkassen..jeg er glad for at se postbudet komme med noget (fordi jeg ved det ikke er regninger, for en gangs skyld!) og gleder mig som et lille barn til at få pakke op og se hvad jeg har fået :)

Her er mit sidste stofbytte, med fantastiske retro stof, som jeg fik i midten av ugen fra Janne http://www.jannepaalanne.blogspot.com/



Og den lille bunke indbundet i et snøre fik jeg som tak for byttet :)


De var rigtig fine, Janne! Nu skal jeg bare tænke ud hvilke sy-prosjekter jeg kan bruge dem til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar