lørdag den 19. marts 2011

Flag eller vimpler...?

Ville lige vise mine bud på hvordan en flagranke (eller vimpelrekke) kan se ud.
Disse lavet jeg sidst år.


Dette er en "sommer-ranke"...hvis en kan kalde det det...:)


Så to til drengeværelse....






og en til pigeværelset...




Billedkvaliteten er noget dårlig, for billedene er taget med min gamle telefon.

Jeg har en bunke med flag jeg har syed i kun blomstrede retrostoffer, som venter på at jeg skal bestemme mig for hvilke farver som skal kombineres....skal det være ensfarvet ranke eller kombination af 2 eller flere farver...jeg ved ikke. De får ligge til jeg ved hvad jeg skal med dem. Sammen med andre påbegyndte projekter....

Ha en videre god weekend :)


1 kommentar:

  1. Hejsa, du har skrevet på min blogbiks ang noget stof du gerne ville købe af mig - men har ikke hørt fra dig efter jeg sendte en mail.
    Har du fortrudt, eller måske aldrig fået mailen?

    KH Vibeke

    SvarSlet