søndag den 6. marts 2011

Hurra- min egen blog!

Jeg har i rigtig lang tid lest andres blogger...Noen har ofte laaange indlæg, sjove indlæg, masser af billeder, få billeder...men alle blogger har det til felles at de ejet af nogle meget kreative damer som syr, strikker, hekler osv. en masse fine ting. Og jeg har i lang tid haft lyst til at lave min egen blog, hvor jeg kan vise de ting jeg laver, skrive med andre som har samme interesser som mig- og måske få nogle gode blog venner..?
Og nu har jeg så endelig taget mig sammen til at lave min egen blog :) Jeg skal dog øve mig lidt som fotograf..mange af de billeder jeg har taget, ser ikke halvt så prof ud som det de "erfarne" bloggere har på sin side...men håber det bliver bedre efterhvert ...:)

Her er det intet galt med motivene- tvert imod- Det er mine to dejlige døtre.


Den ældste på 5 år, billedet er fra sidst sommer...Med glimt i blikket :)


Den yngste da hun var 6 mnd....Nu er hun snart 9 mnd...".Frøken evigglad"..!

Og så må vi da også have et billede af den "paranoide" og dovne Emma...;)


Rigtigt god søndag til jer!

2 kommentarer:

  1. Hei Rakel!
    Så kjekt å se at du har fått deg blogg! Velkommen i bloggland! Du kommer til å se at man lett blir hektet av dette, for det er jo så gøy!!
    Gleder meg til å følge med deg videre på bloggen din:)
    Stor klem!

    SvarSlet
  2. Hei Janne!
    Takk for det, og takk for den første hilsen her inne! Det var hyggelig! Ja jeg blir sikkert hektet, jeg også :)
    Klem fra meg!

    SvarSlet