mandag den 7. marts 2011

Hagesmækker

For ca. halvannet år siden købte jeg en ny symaskine. Jeg syede en del før det, men hadde en del problemer med den gamle maskine, så det var svært at komme væk fra den nye- for den sydde jo helt fantastisk i forhold til den gamle! Og på den nye maskine startet jeg med at sy en ganske simpel ting som hagesmækker. Men jeg blev en smule "besatt" af de smekker, de var sjove og nemme at sy, så jeg syede efterhvert mange...
Her er noen få af dem.









Så skulle der ske noget med designet...Det blev for "nemt" at sy dem (hadde nok efterhvert syed for mange). Jeg kom så på denne måde at sy dem på:

















De tager selvsagt lengere tid at sy, men er mere spennende at sy, for man skal finde stof der passer sammen, og det skal give det rigtige "udtryk".  Og så er de da lidt mere spennende at se på, ikke...?
Og jeg syr gerne flere på bestilling! Almindelige smækker eller "lappesmækker"...

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggen!Flotte smekker med og uten quilte-stil.Lykke til med bloggen og syingen!
    Hilsen ID

    SvarSlet
  2. Hei ID!
    Takk for det!

    Hilsen Rakel

    SvarSlet
  3. gratulerer så mye med blogg! den var flott! og flotte bilder og flotte babysmekker

    lykke til!

    mvh
    itsd

    SvarSlet
  4. Hei itsd!

    Takk for hyggelig hilsen :)

    Vh Rakel

    SvarSlet
  5. fine smekker

    klem anne louise

    SvarSlet