søndag den 8. juli 2012

På min fødselsdag...

Har haft en dejlig dag, med min familie, et fantastisk vejr- jeg må ha været rigtig sød siden sidste fødselsdag!- god mad og mange fine gaver :-)

Jeg fik lavet nye negle- noget jeg ellers ikke plejer- men min svigerinde har lavet de flotteste negle på mig, en fødselsdagsgave fra min svigermor. Svigermor gav også mig og min mand en gave til os sammen, i dag, (han har f.dag om nøjagtig en måned): det var et weekendophold på valgfrit hotel (ved ennu ikke HVILKE hotel) enten i Danmark, Sverige eller Tyskland. Og da jeg kom hjem i går hang der en papirspose på døren, med en hilsen fra min søde genbo: en stor Erik Kold dåse, med hjemmelavede knækkebrød i - pakket pent ind i celofan. Fra min mand og to piger fik jeg fine Addidas joggesko og kr.1000,- til lommepenge i ferielandets valuta- til vores kommende ferie.... Og så hadde min eldste datter fundet en fin fisk i glas i Tiger hun syntes jeg skulle ha. OG lavet en perle halskede til mig!  Så nu er jeg klar til sommerferien :-))

2 kommentarer:

  1. Du viser mange skønne ting her på bloggen. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet